Őrizzük meg nőiességünket!

Gondoljuk át, mitől vagyunk nők, nem csak anatómiailag, hanem lelkileg is! A mai világ sok mindent vár el tőlünk, sokszor többet, mint amit valóban adni tudunk. A szépségideálok, a fitmom-ok, az instagram csalfa világa, a  jónak, okosnak, lenni akarás, a rengeteg stressz és munka olyan élethelyzetet teremt, amiben nehéz igazi nőnek maradni. Napjainkban a lágyság és a melegség csendesedik, az akaratosság, az agresszivitás pedig felerősödik, ez a törtetés pedig sok stresszel jár, ami frusztrációt, és ezzel egy időben feszült izmokat eredményez. A legtöbb esetben a  mindennapi stresszt, ülő munkát, mozgásszegénységet nem tudjuk elkerülni. Ennek következményében a gát megereszkedik, a hüvely, húgycső és végbél izomzata is renyhévé válik. Mindezek eredménye a sokféle egészségügyi panasz, a zavarok és a testi-lelki bántalmak. 
„Az én olvasatomban a Nő képviseli a
kedvességet, amivel folyamatosan megajándékozza a környezetét – a puhaságot, ami ott rejtőzik minden ölelésében, legyen szó a gyermekéről vagy a férjéről –a könnyedséget, amivel csak egy Nő tudja irányítani a családot, amivel átlátja a családban felmerülő feladatokat –a bölcsességet, amivel terelgeti, segíti társát, a gyermekeit –a szépséget ami nélkül nyers és embertelen lenne a családi fészek, és amiben a Férfi nap mind nap örömét leli miközben párja arcát fürkészi –a kifinomultságot, ami az élet minőségét jelenti – akönnyűléptűséget”,ahogy átsuhan az otthonon és mindenkinek adni tud önmagából –az erőt, amivel kitart a nehéz élethelyzetek idején, amikor belátja, hogy nincs más dolga, csak kivárni, hogy az élet magától hozza a megoldást –a befogadást, amivel mindezekért elfogadja a család minden tagjának szeretetét és amivel magába fogadja a Férfit –a gyengeséget, mint azt az erőt, amivel bízik a nőiességében és abban, hogy bátran lehet gyenge – a finom szexualitást, amiben Nő és Férfi eggyé válhat, ahol kiszolgáltatottá és sérülékennyé meri tenni önmagát…” – Agatha Seymour

Mit tehed érted egy erős medencefenék?

Medencefenék izmaid nincsenek szem előtt, ezért hajlamos lehetsz megfeledkezni róluk!
Gondolj bele, mekkora terhelésnek és nyomásnak van kitéve a medencefenék nap, mint nap. Láthatatlanul felelős, hogy a megfelelő helyen tartsa medence körüli szerveidet és támogassa azok optimális működését. Egy napon egy átlagos testben az elfeledett izmok 9 kg tömeget tartanak. 
Minden nőnek naponta kellene edzenie gátizmait, ahhoz, hogy azok megfelelően működjenek. Igen, naponta! Valld be, hogy nem hogy naponta, de évente sem, de az is lehet, hogy még soha nem foglalkoztál a gátizmaiddal. Amikor előkerül az intim torna témája, gyakran hallani, hogy  hát azt  lehet csinálni főzés közben, az irodában, sorban állásnál. Igen lehet szorítgatni oda lent ezt-azt, de az nem gátizom torna, mert ha az olyan egyszerű dolog lenne, akkor nem  lenne  ma Magyarországon -a statisztikai hivatal adatai szerint közel- 750.000 nő érintett valamilyen medencefenék izomgyengeségből adódó problémával érintett.

Gyenge a gátizmod vagy erős: Döntsd el Te!

      • Hólyag szivárgás
      • Kontrollálatlan gázok
      • székrekedés
      • tampon kicsúszik
      • fakó szerelmi élet
      • hátfájás
      • laza has

Nincs problémád:

      • tudod szabályozni hólyagodat, beleidet
      • könnyed pisilés
      • erős hüvelyfal-tampon nem „mocorog”
      • jó szex-mindkettőtök számára
      • erős hát, fájdalommentes csípő
      • lapos, feszes has

Ha sajátodnak érzel akár egyet vagy többet a gyenge gátizomzat jeleiből,akkor se keseredj el! A Kegel 8 Tight&Tone-nal 12 héten belül jelentős javulást érhetsz el, mert ami mérhető az kezelhető is! Ezért van szükséged a Kegel8 Tight&Tone medencefenék izom tornáztatóra.  Erőteljes és egészséges gátizom nincs tudatosság nélkül!

Nemcsak ezért van szükséged a Kegel8 Tight&Tone medencefenék izom tornáztatóra!

Mit kapsz a csomagban?

A gépet, ami tartalmaz

      • 9 olyan stimuláló és fájdalomcsillapító programot, melyek úgy kerültek kialakításra, hogy az adott probléma kezelésére a legmegfelelőbbek legyenek.
      • A kezelés otthoni körülmények között is teljesen biztonságosan alkalmazható, gyógyszermentes módszer, melyet a fizikoterápiás intézményekben már évtizedek óta alkalmaznak.
      • A készülék programokon belül is változtatja az impulzusok formáját, időtartamát, frekvenciáját.
      • Az elektrostimulációs kezelést tanácsos naponta 2 x ( reggel, este) alkalmazni és a két kezelés között célszerű 8 óra szünetet hagyni az izmok pihentetésére.
      • A kezelés időtartama az adott programtól függ, a program végén a gép kikapcsol.
      • Izomfejlesztésre, az érezhető javulás érdekében 12 hét kezelés szükséges.